luni, 2 aprilie 2012

Imi place de mama cand e de acord de mine.Si-mi mai place cand sunt singura acasa.Am avut o dimineata asa de smechera incat nu pot sa cred ca te mai poti simti bine si cu cacatu' asta de scoala.Oricum ar fi,azi nu m-am dus la scoala si nici maine nu am de gand.Si nu am de gand nici sa fac nu stiu ce proiecte  pentru cacatu' asta de saptamana altfel.Nu stiu sa desenez si putin imi pasa de istoria Craiovei sau de nu stiu de personalitati importante de aici.Mai bine faceam scoala sau daca nu,ar fi fost bine ca muistii de la Minister sa ne dea vacanta 3 saptamani.Oricum,din partea mea,sugeti pula astia cu proiectele voastre pentru saptamana altfel.Chiar nu ma itnereseaza sa pun flori sau sa fac oua.Asta-i treaba lu' mami si putin imi pasa,sincer sa va spun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu