marți, 17 aprilie 2012

A Beautiful Lie (part2)


Chapter 2 . 
When we meet love .

Nu imi aduc aminte exact ce-mi spusese , eram mult prea ocupata sa- i studiez vocea . Era potrivita pentru varsta pe care o avea . Era ca a unui tip ce vrea sa inspire duritate si ceva la modul macho-man . Nu asta m-a impresionat , cat m-a impresionat faptul ca sub acea voce puteam citi cu usurinta o timiditate fara margini . Nu stiam daca era din cauza faptului ca vorbea cu mine pentru prima data sau asa vorbea cu toata lumea . Oricum ar fi fost , avea o voce placuta . Nu fusesem atenta la scopu' apelului dar tin minte ca ma intrebase (ciudat) daca vin in pub'ul ala deseara . Ce-aveati frate cu toti ? Trebuia neaparat sa vin eu ca sa va puteti simti bine ? Sau nu sunteti siguri daca va ajung banii de shoot-uri si de tigari,totodata ? In fine , pe langa intrebarea aia stupida care , puteam spune , ca devenea agasanta imi bagase nu stiu ce pretext dac-o cunosc pe nu stiu care colega de-a mea care-a fost cu el in generala . Pe bune .. ? Chiar cautasesi numaru' meu sa-mi spui chestia asta ? Poate sunt eu absurda,sceptica,paranoica . Nu stiu . Dar mi s-a parut , dupa ce extazu' imi parasise fiecare celula din corp , un motiv foarte aiurea si stupid . Nu neg ca nu m-am gandit ca sub motivul acela putea sa fie ceva mai .. profund ? Sau un motiv cunoscut doar de el . 
In sfarsit , am lasat de-o parte gandurile in ce-l priveau pe Rares pentru ca stiu din experienta ca faptul ca te gandesti prea mult la un anume subiect , dauneaza . Nu stiam de ce dar mereu aveam impresia asta . Se facuse 23:25 ceasu' si m-am gandit sa plec sa ma plimb . Ai mei nu erau acasa asa ca puteam face ce vreau si nimeni nu putea comenta la adresa asta . Mi-am luat pachetul de tigari si niste bani si-am trecut sa-mi iau o cafea . M-am asezat pe-o banca , la intamplare , nu stiu unde nu stiu de ce ajunsesem atat de departe dar simteam c-am nevoie sa parasesc perimetru' ala in care ma puteam intalni cu diverse .. cunostinte . Care , probabil , mi-ar fi stricat dispozitia . Mi-am aprins o tigare  . Vantu' adia si era o seara perfecta de mai . Mirosu' ala care anunta venirea verii ma facea sa ma gandesc din ce in ce mai mult la cum o sa-mi petrec vara . Poate va fi ca restu' verilor , o vara plictisitoare cu niste tigari si cola la o oarecare banca . Nu ma deranja gandul asta pentru ca asa petrecusem ultimele doua veri si deja eram obisnuita cu asta dar .. firea mea (uneori tampita ) se plictiseste foarte repede de anumite clisee . Iau o gura din cafea si trag doua fumuri din tigare . S-apoi .. cam de la 5 metri vad un tip imbracat intr-un hanorac gri cu niste blugi conici negri si  niste tenesi albastri spre bleomaren ca vine spre mine . In secunda in care mi-am dat seama de identitatea tipului , inima mea (credeam) c-o sa faca stop cardiac . Era Rares .S-a asezat langa mine si mi-a murmurat un ,,buna" si eu la randul meu am facut acelasi lucru . M-a intrebat dac-am un foc si i-am intins bricheta care statea fix la 2 cm de el . Mi-am dat capu' pe spate in timp ce fumam si-am auzit o replica de genul : 
- Frumoasa seara . 
Da,intr-adevar era o seara foarte frumoasa , calduroasa , cu un cer instelat , cu luna plina si tot tacamul . Am dat din cap in semn de ,,da" .
- Ma,pe tine te stiu de undeva , am spus c-o voce inceata si era normal sa si spun asta . Doar vorbisem acum cateva ore cu el la telefon . 
- Rares . Incantat de cunostinta . 
Imi venea sa-l injur si ca drept dovada , mi-am muscat limba cat de tare am putut . 
- Alessia .. ai vorbit cu mine la telefon .. replicasem cu o voce ironica mai ca-mi venea s-adaug la sfarsit un ,,du-te dracu" , din inima . 
Pupila imediat i s-a dilatat si s-a inrosit . Am chichotit putin caci mi se pare foarte dragut cand un baiat ramane fara replica . 
- Aa da .. a inghitit sec . Scuze , nu mi-am dat seama . Esti din Cuza , nu ? A 9 a B ?
Pentru un moment am ramas stupefiata . Ma asteptam sa ma recunoasca ca probabil m-a vazut prin liceu , sau nu stiu , in spate la fumat dar sa stie si la ce serie sunt ? Hmmm .Weird . 
- Aha . mi-am ridicat capu' si cu coada ochiului ii analizam fiecare miscare . Ceasu' se facuse 00:20 si mi-am adus aminte ca , probabil , trebuia sa fiu la clubu' , baru ' , cacatu' ala unde se ducea toata lumea in seara asta . Apoi , mi-am dat seama de inca un lucru . Si el trebuia sa fie acolo ca doar ma intrebase daca vin . Aceste deductii le-am facut in mai putin de un minut ca mai apoi sa ma intrebe :
- Bai .. ce id aveai ? L-am pierdut prin lista nu stiu daca il mai am . 
Aproape ca-mi venea sa izbucnesc in ras dar , din nou , mi-am muscat limba , de data asta si  mai tare si i-am bolborosit id-u meu . Clar . Tipu' asta vrea sa facem cunostinta pe bune , si nu stie cum sa mi-o zica . Fapt ce nu prea ma deranja pentru ca imi era chiar simpatic . Nu mai intalnesti astazi atat de des tipi mai cuminiti ( prima mea impresie despre el ) si cu bun simt . In orice caz , imi placea tipu ' . Nu ma indragostisem de el pentru ca era stupid din partea mea sa spun asa ceva ( cu toate ca palpitatiile alea pe care le avusesem mai devreme cu inima ma faceau sa ma razgandesc ) dar , pana sa-mi dau seama de sentimentele mele s-a uitat la mine si m-a intrebat cu timiditatea aia al dracului de adorabila , in glas : 
- Siiiii .... vi in kripton ? 
Am ridicat din spranceana si m-am uitat la ceas . Daca voiam sa ma duc , eram deja acolo pana la ora asta asa ca m-am multumit sa-i raspund scurt :
- E tarziu deja . 
I-am cam taiat-o apoi si-a indreptat privirea in pamant .Cu toate ca imi facusem impresia de tip cuminte despre el , a insistat :
- Daca tot nu vi deseara .. a oftat prelung . Iesi maine la o cafea ? 
Pupila lui se dilatase (din nou) atat de mult incat nu credeam ca era omeneste posibil.Am zambit din coltul gurii si mi-am aruncat si privirile si chistocul in pamant raspunzand : 
- Sigur . Vorbim la telefon . M-am ridicat si mi-am luat si bricheta apoi i-am zis un ,,pa" si-am plecat spre casa . 
Stiu sigur ca in noaptea aceea singurul lucru la care m-am gandit au fost ochii lui . Mari si caprui . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu