miercuri, 11 aprilie 2012

A Beautiful Lie (part1)

Bun,in prima parte avem asa : 
1.Alessia - personajul principal.
2.Irina - prietena Alessiei.
3.Toni - ex-ul Alessiei.
4.Rareş - un tip din liceul la care invata si Alessia.

Pozele cu persoajele vor aparea pe parcursul aparitiei lor in scena.
Hope you'll enjoy it!



Beautiful . Dirty . Rich 

See,I wish things ended in a different way,but what can I say,we both are subborn..tututututrrrrnnnmmm dddummm ddddummmmmm rrrrrrrrrrţţţţţţţţţţţţ.

Stiti sentimentu’ ala in care asculti o melodie perfect asemanatoare cu viitoarea ta stare?Nu?Nimeni?In fine.Mie mi se intampla mai mereu.Ritmu’ dubstepului meu foarte jmenar  e interrupt intr-un mod nepoliticos de ringtone-u telefonului  pe care,pot sa spun,ca habar nu am cine l-a ales,in orice caz : nu eu.Cu picioru’ stang incerc s-ajung la obiectu’-n cauza ca mi-e muuult prea lene sa ma deplasez ,sa spunem cam o juma’ de metru?Desi ipostaza mea arata ca a unei maimute in calduri,reusesc s-ajung la telefon.

-DAR VAI! Oare al cui e numaru’ acesta?!
Nu,nu vorbesc inca la telefon,vorbesc cu mine.Si da,cam de multe ori camera mea poate fi confundata cu spitalu’ 9.In sfarsit.Raspund la telefon si o voce groasa totusi cu un timbru atat de .. delicat?!Era Toni.

-Unde pula mea ai fost aseara?Te-am sunat de-am innebunit.Ce dracu',sti ca nu imi place sa-mi faca cineva faze din-astea de cacat..
Foarte calma,trag aer in piept,opresc muzica pentru ca vocea lui de babuin milog se interfereaza cu minunatele acorduri de .. ce-or fi ele,si-mi sparg timpanu'.Dau volumu' mai tare la telefon si:
-Du-te-n mortii ma-tii .De cand vorbesti asa cu mine?!Fii atent, ca nu sunt ma-ta sa-ti accept limbaju' asta de mahala,asa,cand ti se scoala tie.Am avut treaba ti-am dat mesaj ca nu mai vin iar daca tu esti atat de incult incat n-ai invatat s-apesi butonu' read pe telefonu' ala jegos,nu-i problema mea.
-Ba vere .. hai las-o asa.Iesi la o tigare?
-Vin..
Trag niste blugi si-un bluzon mai larg d-alu tata pe mine si ma duc undeva .. oriunde . Defapt,la mine acel oriunde insemnau niste banci care erau cam la 3-4 minute de blocu' meu asa ca din reflex ma duc acolo ori de cate ori ma duc sa fumez.
Dupa vreo 10 minute il vad pe Toni de la 10 m departare,aproximativ.E imposibil si va fi imposibil sa nu il recunosc.Ii stiu mersu' pe derost.Dau noroc cu el si se aseaza pe banca.Niciodta n-am inteles de ce aleg sa dau noroc cu baietii in loc sa-i pup pe obraz gen ,,pupici" .Si mi-am dat raspunsu' in clipa urmatoare.Mi se parea mult prea .. sa nu zicem scarbos.Prea multa fandoseala si sa spunem,ca nu am o simpatie pentru figurile astea aiurea.Isi scoate pachetu' de tigari si bricheta aia de care eram de-a dreptu' indragostita.Da,pe bune.Chiar eram indragostita de acea bricheta.Pot sa spun ca eram mai indragostita de ea decat de stapanu' ei.Facem un schimb de priviri lascive si ne-aprindem fiecare cate-o tigare.
-Dunhill negru?Pe bune?!Parca fuma kent nanoteck..Imi spun in intimitatea gandurilor si imi bag si eu tigarea  in gura.Dupa acel schimb de priviri,stiam c-am sa-i spun ceva si stiam c-are sa-mi spuna ceva.Desi,intr-o oarecare masura presimteam ce va spune.Asa c-am inceput prima.Si la o secunda dupa mine:
-Vreau sa ne despartim!
-Vreau sa ne despartim!
Waw.Si totusi deloc.Amandoi voiam asta de ceva timp doar ca nici-unu dintre noi n-a avut suficient timp sau .. nu stiu,rabdare s-o spuna.Si oricum,chiar daca si el spusese acelasi lucru ca mine,tot simteam o urma de regret in vocea lui.Si probabil si in a mea.Eram impreuna de .. un an?Cam asa.La un moment dat(mai bine spus,la inceput)a fost chiar..ok.Adica,fericirea aia stiu si eu,de indragostiti.Sau,in fine.Asa-zisi indragostiti.In sfarsit,se terminase.
Radem amandoi apoi aruncam chistoacele pe jos.Imi arunca o privire oarecum,prieteneasca si ma-ntreaba daca vreau sa merg .. nu mai tin exact minte unde,da' in orice caz suna a local din-ala figurant.Spun ca nu stiu si ne tiram amandoi acasa.Ma pun la pc din nou,imi iau cafeaua si tigarile langa mine si ma benoclez la niste poze aiurea pe facebook.Dau peste unu'.Si-l stiu.E din liceu.Si e cam .. calumea baiatu' . Nu e genu' ala funky-emo-trist-gen-cocalar etc,e chiar normal.Rares parca-l cheama.In incercarea mea disperata de a-mi da seama in ce clasa el,telefonu' imi perturba din nou gandirea.Irina.
-Ce e ma?
-Ce-ai ma?
-Aa..scuze,nimic.Ma uitam pe fb si ma gandeam .. auzi .. tu stii in ce clasa-i Rares ala?
-A 11a,de ce?
-Nimic important..ma uitam pe niste poze d-ale lui si mnah..
-Cauti un potential nou iubit?(rade.)
-Nu ma,ce-ai..a,stai ai aflat?
-Cum sa n-aflu ma?Mi-a zis Deny ca i-a zis Toni..
-Uhum..
-Si esti ok..?(c-o voce mai joasa)
-Draga,scumpa,dulcea mea Irina.(rad prosteste).Nu ma stai calma,sunt ok.Hai ca ma pis.
-Mars.Minti.
-Nu ma,chiar imi vine..
-(rade)Bine,hai pa..
Nu,chiar nu imi venea desi ar cam fi trebuit dupa cata cafea am baut.Ceea ce e cam bizar,cred c-am probleme cu vezica.Ma benoclez in continuare pe pozele alea si iar imi suna telefonu'.Numar nou.Ciudat,rar mi se intampla sa nu salvez numerele.Si culmea,cunosteam intr-o oarecare masura vocea.
-Alessia .. buna,sunt Rares .. bai scuze ca te deranjez .. am luat numaru' tau de la ..................
Si de-aici incepe povestea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu