luni, 9 aprilie 2012

Am nevoie de timp pentru mine pentru ca m-am cam saturat sa nu stiu in cine pot sa am incredere,m-am cam saturat sa nu pot spune cam nimanui niste lucruri despre mine pentru ca dupa sa se duca sa spuna altcuiva. M-am cam saturat de toti care mi-au spus ca pot avea incredere in ei si ca-s aici pentru mine cand defapt au fost doar niste cacaturi de minciuni . Oare daca asta-seara m-as arunca in gol de la etaju' sapte cati ar veni la spital sa ma vada? :)) Cati ar spune dupa 5 ani ca le e dor de mine ?Sau dac-as disparea pentru un timp,oare cate apeluri pierdute as avea?Oare cate mesaje necitite as primi?Cati ar veni dupa mine sa ma caute?Cati ar sta la niste banci fara sa-si aduca aminte de .. asta ? Poate sunt sceptica sau paranoica nu stiu .. da' in momentu' asta chiar nu stiu pentru cati mai insemn cu adevarat ceva.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu