miercuri, 18 aprilie 2012

.. (2)

Iti jur ca ma termina psihic gandul ca nu pot face nimic . Ma macina pe interior atat de tare ca nu pot crede ca din nou am probleme de genu’ asta. Nu pot sa cred , nu vreau sa cred ca gandul asta m-ar putea influenta intr-un mod prost . Ma simt atat de aiurea , de naspa , de cacat ca pur si simplu nu sunt in stare sa fac ceva .E groaznic , jur . Nu doresc nimanui sa treaca prin ce trec eu acum . Efectiv , ma simt ca si cum .. nici macar nu pot sa explic . Nu am ce sa fac , nu pot sa fac NIMIC . In adevaratul sens al cuvantului , ma simt ca si cum n-as avea control asupra mintii mele . Ca doar ma gandesc . S-atat . Ca nu actionez . Nu sunt in stare sa fac ceva . Si daca as indrazni sa ma gandesc sa fac ceva , nu as putea . Nu pot crede ca nu obtin ceea ce , cu adevarat , imi doresc in momentu’ asta . Nu am indoieli in privinta asta , sunt sigura de ce simt dar e atat de simplu de explicat de ce nu pot face ceva incat explicatia se rezuma la 2 cuvinte: nu pot . Stiu ca multa lume ar spune ca nu exista nu pot , exista nu vreau . Stiu si eu asta , dar in cazul meu , exista vreau si nu pot . Sincer .. .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu