sâmbătă, 3 martie 2012

Te iubesc.Mult.Si sti si tu asta,ti-am facut multe faze si le-ai iertat sau ai trecut cu vederea si pentru asta ma gandesc in fiecare seara daca te merit .. nu stiu daca sti faptu ca te apreciez extraordinar de mult dar ti-o spun si am sa ti-o mai spun de cate ori va fi nevoie cat sa-ti intre in cap chestia asta .. Ai fost acolo pentru mine cand aveam nevoie,ai tinut la prietenia asta .. mi-ai spus ca m-am schimbat si probabil asa e dar,n-am sa schimb niciodata faptul ca tin la tine si nu vreau sa se schimbe absolut nimic din prietenia asta .. am invatat multe de la tine si in continuare invat,esti o persoana minunata si puternica .. si uneori ai nevoie de un sprijin,si vreau sa sti chiar daca sunt cum sunt,am sa fiu acolo pentru tine chiar daca nu-mi ceri asta .. esti una din persoanele care-a ramas aici indiferent de cat de mult timp a trecut .. ai trecut peste defecte si ai vazut ce-i mai bun in mine.. m-ai incurajat si mi-a dat impulsuri sa fac lucruri de care nu credeam vreodata ca sunt in stare .. mi-ai readus zambetu pe buze cand ma simteam de cacat .. pur si simplu,ai fost cum mi-am dorit mereu sa fie o persoana .. nu ti-am reprosat niciodata nimic si nu vreau s-o fac .. nu regret nimic din tot ce-am cladit pana acum .. esti pur si simplu tu si nu vreau sa pleci .. 

Un comentariu: