miercuri, 28 martie 2012

poate

E ciudat cum uneori persoanele de care ai cea mai multă nevoie se află la nu ştiu câte mile depărtare.Sau şi mai ciudat faptul că pleacă .. da,persoanele importante din viaţa ta au plecat,pleacă şi vor pleca.Straniu e cum doar tu te gândeşti de ce .. cum au putut s-o facă .. la tine nu s-a gândit nimeni?Spuneţi-mi că sunt o egoistă narcisistă dar uneori mă gândesc că am într-adevăr nevoie multe persoane care,poate,nici nu se gândesc la mine.Care,probabil,nu mă iubesc cum le iubesc eu şi care,posibil,nu au atâta nevoie de mine cum am eu de ei.Sau nu ştiu,poate,se vor întoarce într-o zi şi-ţi vor spune cât de mult le-ai lipsit şi cât de dor le-a fost de tine..sau nu se vor mai întoarce şi tu vei rămâne la acelaşi stadiu cum ai rămas şi până acum.Incapabilă să faci ceva pentru că .. îţi repeţi în continuu că tu ai nevoie de ele şi că nu poţi reuşi .. poate va veni şi momentul în care o să realizezi că trebuie să te resemnezi şi că viaţa ta nu se poate opri în loc pentru acele persoane .. chiar dacă au însemnat,înseamnă şi vor însemna 60% din viaţa ta .. poate într-o zi îşi vor aminti .. poate într-o zi le vei lipsi .. poate într-o zi se vor întoarce.

  Chiar dacă sunt credincios – că sunt puțini la care țin
Și pleacă departe. Din vina mea sau pur și simplu pleacă
Și cine-mi poate promite că-ntr-o zi or să se-ntoarcă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu