vineri, 2 martie 2012

pampam

Pentru unele persoane insemn mai mult decat o sursa de venit sau o foaie,tutun si-un filtru.Cu ele vreau sa merg mai departe,restul sunt nimicuri in fata mea si imi pare rau ca odata am putut spune ca inseamna ceva pentru mine.Probabil sunt singura careia ii pare rau ca mi-au pierdut increderea in ei,singura careia ii pare rau ca au devenit asa,singura care care,inca,nu regreta timpul petrecut impreuna.De multe ori am preferat sa inchid ochii si sa treaca de la mine,doar pentru ca m-am gandit ca orice om are defecte.De la defect pana la fapta facuta cu buna stiinta,e cale lunga.Imi pare rau ca nu m-am gandit mai mult la lucrurile astea si-mi pare rau c-am lasat ceva mai bun pentru ceva mai prost.Era placut sa cred ca insemn ceva,cand defapt eram un nimic pentru ei.Nu imi pare rau pentru ca am tinut si (stupid me)inca tin la ei pentru ca la momentu’ ala/actual e ceea ce simt,si niciodata nu-mi va parea rau pentru asa ceva.Singurul lucru pe care il regret e faptul ca imi puteau spune: ‘’bai,pentru mine nu insemni nimic altceva decat un pachet de tigari..daca ar veni cineva la mine si mi-ar spune sa nu te mai cunosc si mi-ar da un pachet de tigari sa fac asta,as face-o..iti convine bine,nu-ti convine iarasi bine.’’Atunci ar fi fost altceva.Trist dar totusi adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu