miercuri, 7 martie 2012

Pentru ca maine e 8 martie si probabil postul asta va fi singurul cadou pe care-l va primi mami de ziua ei :

Mami,

Eşti singura persoana care e în fiecare zi lângă mine indiferent de câte prosti fac,indiferent de cât de nesimţită sunt,indiferent de ce am facut ce fac şi ce voi face ştiu că eşti cea pe care mă pot baza,fără vreo reţinere.Eşti modelul meu în viaţă pentru că ai făcut şi faci lucruri extraordinare şi vreau să-ţi calc pe urme,chiar dacă în unele situaţi mai greşeşti că eşti om şi e firesc,eşti ceva ce-mi doresc să fiu.Eşti omul care-mi dă impulsuri să fac multe lucruri,omul pentru care fac tot ce pot şi ce cred că-i mai bine.Eşti cea care mă face să zâmbesc când vin acasă lipsită de orice vlagă,eşti cea care-mi repune zâmbetul pe buze atunci când nimeni nu vrea s-o facă.Nu-ţi arăt des cât de mult însemni pentru mine,asta pentru că sper că eşti conştientă de faptul că te iubesc şi te apreciez pentru tot.Şti că aşa sunt eu şi nu încerci să mă schimbi,doar îmi atragi atenţia şi mă pui cu picioarele pe pământ.Nu eşti perfectă şi nu-mi doresc să fi,şi tu ai defecte pe care le iubesc.Eşti amuzantă,deşteaptă uneori bătută-n cap,nu şti să tastezi,te bucuri pentru mine mai mult de cât mă bucur eu,mă înveţi,mă sprijini,mă iubeşti,mă ajuţi,râzi de mine,mă enervezi când stai în coasta mea .. eşti tu şi-mi place cum eşti,mămica mea.Nu ştiu,chiar nu am cuvinte să-ţi spun cât de mult însemni pentru mine şi nu-mi imaginez viaţa mea dacă tu n-ai fi în ea.Dar şti ce,scrie sufletul meu,mi-a luat-o înainte şi mi-am dat seama pe parcurs că n-are destule cuvinte:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu