joi, 29 martie 2012

no title

Atunci când veneai la mine şi stăteai de vorbă cu mami,îi spuneai tot şi parcă nu-mi venea să cred că tu încă eşti aici şi n-ai plecat .. ca restul.Sausausau,dimineţile cu cafele la tine sau cu ţigări la scări.Sau serile în care mergeam cu tine la mec că erai singură acasă şi n-aveai ce mânca.Sau de câte ori am venit la tine în faţa blocului pentru că ştiam că te simţi nasol şi ştiam că nu pot să nu vin .. şi veneam.Şi stăteam cu tine de vorbă şi te simţeam că erai cel putin 1% mai ok şi mă făceai şi pe mine să fiu prin simplu fapt că erai şi tu.Te iubeam ca pe o soră şi încă te iubesc pentru c-ai făcut pentru mine imposibilul şi că mă ascultai .. îmi ascultai toate aberaţiile .. şi râdeai cu mine şi mă făceai să fiu altfel .. mă impulsionai şi nu ştiu .. îmi dădeai putere să fac multe lucruri de care nu mă credeam în stare .. mi-ai oferit aşa de multă încrede ş-acum mă întreb dac-am meritat-o cu adevărat.Nici nu puteam să te mint că tu mă simţeai din voce că ceva nu-i bine..oricât de obosită ai fi fost sau sătula,tu mereu mă ascultai .. Aaaaaahhhh,sau atunci când ai venit la mine în pijamale,doamne îţi jur că n-am să uit faza aia cât o să trăiesc.Aia a fost cea mai dovadă adevărată că încă mai ţineai la prietenia aia şi nu prea ţi-a păsat ce urma să ţi se întâmple când ajungeai acasă .. chit că era vre-o 8 ceasu' şi trebuia să ajungă maică-ta acasă.Nici acum nu-mi vine să cred prin câte am trecut cu tine,câte seri şi dimineţi extraordinare am avut cu tine,câte mi-ai iertat,câte mi-ai ascultat şi cel mai important .. n-ai plecat indiferent de cât de greu a fost.Sau mai bine zis,cât de greu ţi-a fost să mă suporţi.Te iubesc c-ai rămas lafel şi-ai fost tu în fiecare situaţie urâtă şi-ai ştiut să te ridici singură.În mai se fac 2 ani de când ne cunoaştem ... şi nici acum nu-mi vine să cred că încă eşti aici! I still love you.
Chiar dacă nu mai sunt într-una cum am stabilit .. ascult piesa noastră,până acuma' a stat pe repeat.


2 comentarii:

  1. ;"> TE IUBESC! :*
    p.s. : imi e dor de cum era,acum e prea sec totu' [ ma miram eu de ce am postari vechi vizualizate..]

    RăspundețiȘtergere