miercuri, 21 martie 2012

miroase a (primă)vară/ultimul an

Ştiţi că orice anotimp are un miros specific?Mie mi se pare că da .. cam de când aveam vre-o 7 ani şi stăteam afară în faţa blocului simţeam un miros .. nu ştiam exact ce era,ştiam doar că era miros de vară.Şi astă-seară am ieşit pe geam şi-am simţit din nou mirosul ăla.Păcat că acum nu mai are acelaşi farmec cum îl avea odată .. acum e doar un simplu miros care mă enervează pentru că ştiu că nu pot profita de el.E ultimul an şi probabil trebuia să fie cel mai frumos dar frumos capătă noi sensuri în situaţia de faţă .Trebuia să fie cel mai frumos an din generală pentru că era ultimul şi trebuia să rămân cu amintiri frumoase.În mare parte,a fost frumos dar în acelaşi timp a fost oribil pentru că practic .. am simţit ce nu am suportat niciodată .. rutină.E prostia aia când ajungi acasă şi efectiv şti ce o să faci până diseară la 9 juma’ când pui capul pe pernă.Aşa că-mi bag pula,nu e nimic .. nici-o substanţă ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu