sâmbătă, 17 martie 2012

facebook addict

Mă gândesc uneori că dacă nu ar exista facebook-ul probabil prostia şi-ar păstra masca invizibilităţii.Unii oameni chiar nu-şi dau seama de întrebuinţările facebook-ului.Ce căcat e prostia aia cu să iei nişte poze de pe un site(de obicei d-alea ,,artistice'' de pe weheartit.com ori tumblr)şi să te etichetezi?Adică,înţeleg faptul că-ţi place poza dar nu m-am prins de faza cu etichetatul.Se vede clar că nu eşti tu în poză.Şi eu am poze pe perete/album cu persoane dar măcar n-am pus-o ca şi cum aş fi eu,am pus-o pentru simplul fapt că mi-a plăcut poza,atâta tot.Ori chestia aia să tot postezi că eşti într-un loc fictiv/ştiut doar de tine şi prietenii tăi imaginari sau căcaturi de genul ăsta,înţeleg te duci cu prietenii într-un pub şi pui p-acolo că x a fost cu y nu ştiu unde,da chestia aia e chiar penibilă din punctul meu de vedere.Sau prostia aia cu ,,căsătorit/ă sau logodită cu z'' tu nefiind majoră sau major dar la relaţie ai că eşti căsătorit.Înteleg,vă iubiţi de la stele până înapoi dar de aceea cei care au creat fb-ul au pus :In a relationship with . . . pentru copi ca voi care o dau în penibil.Recunosc că într-o oarecare măsură mă enumăr prin categoria ,,facebook addict'' dar nici în halu ăsta.Apropo,e o nouă chestie din-aia tâmpită Cronologie sau pentru cei care au fb-ul în engleză FacebookTimeline(sau ceva în genul ăsta),e cel mai mare rahat.(pe lângă prostia aia cu phrases) Arată ca dracu şi pur şi simplu activitatea ta de pe fb e pusă într-o ordine aleatorie într-o parte şi în cealaltă şi nu înţelegi nimic.Minus.

PS: ştiu că toată lumea a cam postat chestii de genul ăsta doar că la un moment dat devin chiar stresante lucrurile astea.


2 comentarii:

  1. ha, i get you.
    şi mie mi se părea că petrec cam mult timp pe fb aşa c-am lăsat-o mai moale. ultima dată când m-am logat a fost acum mai bine de două luni. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nah nu zic neapărat să nu mai frecventăm fb-ul aşa de des,doar să-l folosim cu cap

      Ștergere