vineri, 2 martie 2012

cuvinte cheie

cu următoarele cuvinte,oamenii ajung la blogu' meu:

,,true quotes'' - da,poţi căuta chestia asta şi pe weheartit.com.
,,tigarile si cafeaua sunt scaparea mea''-...serios?
,,minimetru''-un submultiplu al metrului
,,sunt cea care totdeauna iti raspunde cea care nu se''-bitza război în doi
,,fuck tumblr''-e urât să vorbeşti aşa despre un site care merită n like-uri,tztztz
,,goanga''-stiu,scarboasa fiinta
,,draga ba vreau sa sti ca de azi ma va durea unde te doare''-...si eu am spus asta de multe ori deci ... succes!
,,goange negre'' -în primul rând se spune ,,gongi'' şi în al doilea rând..cred că blogul meu nu e vre-un insectar sau aşa ceva..
,,http://feelingsofachild.blogspot.com/ " -puteai s-o bagi direct la link nu sa stai sa cauti pe google.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu