sâmbătă, 31 martie 2012

asdfghjkl

Nici măcar nu ştiu cu ce să încep .. nu ştiu pentru că nu cred c-o să afle vreodată de ce am am să-i scriu mai jos .. În ultimele zile mi-am dat seama că am multă nevoie de el .Mi-am dat seama cât de mult mi-a influenţat viaţa absenţa lui în ăştia 15 ani ai mei.Îmi pare rău de faptul că nu ştie şi că nu conştientizează RAHAT;CĂCAT.. niciodată nu am putut să scriu despre subiectul ăsta .. sunt multe lucruri pe care vreau să le spun şi nu îmi găsesc cuvintele .. ştiu doar un singur lucru : mi-am dat seama că el e cauza tuturor prostiilor mari pe care le-am făcut.ŞI NU,nu vorbesc despre vre-o fostă dragoste de copil prost şi tâmpit.Chiar n-o fac.Pe bune.

Un comentariu:

  1. Asa a fost si asa o sa ramana . Ai facut prostii ca asa ai vrut/ai simtit atunci , nu cred ca a avut o influenta asa de mare ;) . Tu ai invatat sa traiesti fara el , chiar daca ti-a fost si inca iti mai este greu , dar .. dupa toate fazele este : cantitate neglijabila in ochii mei . I love you :* [ p.s : cu niste biscuiti nu se sterg 14 ani :) ]

    RăspundețiȘtergere