luni, 13 februarie 2012

after a while


Mă priveşti.Te privesc.Văd în privirea ta un amalgam de sentimente încât nici tu nu şti ce să spui.Văd cumva,sau mi se pare,o urmă de invidie,de mirare,de..lipsă?!Te-ai cutremurat tot,indiscutabil.Te văd furios şi mai ai puţin şi faci spume.Vai,ce-mi place de tine aşa.Ca pe vremurile vechi.. doar că acum numai e vorba de mine ci de tine.Eşti,practic,îngrozit.Nu te aşteptai,nu?Nici eu,dar spre deosebire de tine mie nu-mi displace chestia asta.Şi cine-i don'şoara de lângă tine?Un singur indiciu îmi dai: te ţi cu ea de mână.Ah,ce drăguţ vă stă împreună.Tu prost,ea lafel.(după faţă aşa pare,plus faptul că-i blondă).Eşti aşa de..neschimbat?!Aceeaşi faţă tâmpă,păcat de zâmbetul ăla,se iroseşte aiurea.Cu fiecare pas făcut de mine şi tine,satisfacţia mea e direct proporţională tensiunea ta.Şi lucrul ăsta,dragă,îmi place la nebunie.Decorul ăsta ne e familiar amândurora,deci putem spune că suntem pe teren neutru.Mă opresc,te opreşti.Murmurăm amândoi câte un bună şi noroc că partenerii noştri conjugali se cunosc.Afişăm câte un zâmbet doar pentru pură complezenţă.Ei?Discută.Noi?Ne citim din priviri.Şi totuşi,spre deosebire de tine eu sunt calmă şi uşor flecmatică.Tu?Neliniştit,tulburat,înfuriat şi agitat.Pupila ta se dilată cu fiecare secundă scursă iar starea ta devine din ce în ce mai critică când dai cu privirea de modul cum mă ţine de mână.Nu vrei s-o recunoşti ,dar în sinea ta de cretin dobitoc, şti că e mai bun ca tine de n ori.Şi-acum,după mult timp rolurile s-au inversat.Eu l-am luat pe al tău,tu pe al meu.Şi e al draclui de bine să te simţi aşa.Înainte să ne fi dat seama conversaţia dintre ăia se opreşte iar tu ridici precoce din sprânceană şi miceşti ochii,schiţezi un zâmbet şi mă dezarmezi.Ei se pupă şi-şi spun pa,eu trec pe lângă umărul tău şi înainte ca prietena ta să-şi fi dat seama îţi şoptesc: ************************************

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu