miercuri, 15 februarie 2012

life

Am 14 ani.Fumez.Am baut.Am prieten.Am prieteni care m-au ajutat cand am avut nevoie si inca o fac indiferent de cum ma comport,m-au acceptat asa cum sunt si inc-o fac.Am o familie pe care o iubesc,oricum ar fi ea,e familia mea si nu mi-as fi dorit alta.Am facut multe greseli si inca fac,pentru ca sunt un copil si uneori nu disting binele de rau.Am fost penibila,jalnica,proasta,idioata.Am fost in situatii din care n-am stiut sa ies da’ am avut mereu un sprijin.Sunt si-am fost foarte influentabila,m-am atasat de multe persoane si am incercat sa le fie bine.Am fost nesimtita si indiferenta in unele moment in care,probabil,nu trebuia sa fiu.Am avut si probleme la scoala.M-am certat destul si cu ai  mei,m-am expus prea mult si am aratat ce simt.Am plans,fara voia mea,in fata multor persoane aratandu-le ca sunt slaba si ca am nevoie de ei in viata mea,si-a fost o greseala.Am cazut de multe ori si m-am ridicat pentru ca a trebuit.Am lasat timpu’ sa treaca chiar daca nu am vrut asta.Sunt si-am fost nepregatita pentru viata,dar incerc sa fiu.Am lasat de la mine pentru niste persoane pentru simplul fapt ca le-am vrut in viata mea,si uneori nu a fost de ajuns.Am facut compromisuri,mi-am calcat pe mandrie doar pentru simplul fapt ca am tinut la persoanele acelea.Am acceptat motivul ,,ca tin la ele”ca sa incerc sa le pastrez in viata mea.Mi-am facut blogu’ pentru mine si pentru toate cacaturile care-mi vin in minte,sa le pun acolo,sa-mi amintesc de ele peste ani.Nu pentru a ma da mare cu unele chestii,astea-i ce simt si gata.Mi-am facut o imagine proasta pentru toate astea,pentru ca n-am stiut sa ma abtin si pentru ca nu am tacut cand a trebuit.Am facut multe greseli,repet,si inca fac si incerc sa invat din ele.Asta-I viata mea si daca ar fi sa dau timpul inapoi,jur,ca nu as schimba absolute nimic.Asta am fost si asta sunt,nu mi-e rusine pentru ce sunt.Am spus-o de multe ori,cine ma accepta asa cum sunt si daca va trebui sa fac un compromis sau mai multe,doar pentru persoanele la care tin,as face-o.Pentru ca sunt persoanele care au ramas langa mine si carora nu le-a pasat de cum arat sau in ce postura am fost,au trecut peste toate.Si pentru asta le voi multumi tot restul vietii.Poate am crescut inainte de vreme si nu am stiut ce e aia masura,am incalcat de multe ori limita si asta e.N-am sa mai tin cont de parerea celor care nu ma cunosc sau alora care n-au fost langa mine sa stie prin ce-am trecut.Nu ma plang,pentru ca mi le-am facut cu mana mea,dar prefer sa te gandesti de 2 ori inainte sa vorbesti.Da,injur.Si stiu ca nu imi sta bine pentru ca sunt om si am momente cand ma enervez.Spun lucruri la nervi si dupa regret,pentru ca am momente de inconstienta(nu,nu sunt nebuna).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu