vineri, 20 ianuarie 2012

mornings


Uneori ai momente când îţi vine să pleci de acasă şi să te întorci pe la 3 dimineaţa şi în timpu ăla doar să stai afară cu sticlă de cola ş-un pachet de ţigări . Probabil , sunt cea mai bună companie ever . Ţigările nu ţipă , nu mănâncă căcat că le faci faze , nu urlă că nu-ţi faci tema , nimic . Vor doar să fie fumate şi singurul lucru pe care îl fac rău e ăla să-ţi fută plămânii , atât . Da' tu le cumperi nu ele îţi sar în braţe . Şi cum spuneam , să pleci afară şi să fi doar tu că na , te-ai plictisit de certuri în fiecare seară . Da , îmi doresc multă libertate şi să fac ce vor muşchii mei da e chestia aia cu libertate primeşti şi responsabilitate , dar nu vreau să fiu responsabilă . Pur şi simplu nu sunt gata. Sunt complicată , mă supăr din căcaturi , sunt impulsivă . Şi care-i problema ? Aşa sunt eu , mă accepţi aşa bine dacă nu , iarăşi bine . Vreau să scap odată de generală , vreau să plec odată de aici şi vreau ceva nou! Jur , când a început şcoala şi m-am văzut în bancă la oră , m-am simţit ca-ntr-un film d-ăla vechi şi tâmpit şi puteam jura că trăiesc un deja-vu care dura 6 ore . Efectiv , m-am săturat de ăia 4 pereţi şi de aceleaşi feţe comune . M-am săturat de certuri şi complicaţi , de faze , de figuri ... Voi nu v-aţi plictisit în pula mea ? Nu v-aţi săturat şi voi , să mor eu , aveţi nişte clişee aşa de plictisitoare .. Mi-am învăţat programu pe dinafară . 7 fix . Trezirea , dacă apuc să mănânc bine dacă nu îmi trece foamea cu o ţigare . 7 : 30 întâlnirea cu A.şi D în părculeţ . Primele 2 pauze e clar că mă duc la fumat , după sunt în dubii .. De ore ce să mai vorbesc că-mi vine să mă urc pe pereţi deoarece creieraşul meu are nişte neuroni care nu se trezesc aşa matinal , ei la momentul ăla se gândesc doar la o cană de lapte şi-o ţigare . Deşi nu-mi place să mă trezesc dimineaţa , am început să-mi placă faptul că mă trezesc aşa devreme şi efectiv , sunt direct în bucătărie la o cafea . Îmi place dimineaţa da fără şcoală.Nu suport intervalu ăla 12 - 17 . 
Deci,practic am scris despre tot ce mi-a venit în cap .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu