miercuri, 11 ianuarie 2012

Oameni de cacat, cu comportament de cacat.

Singurul lucru pe care-l văd acum în faţa mea e paharu’ pe jumătate plin de cola .Am neapărată nevoie de o ţigare şi îmi simt cum urlă plămânii în mine. Ultimu post a fost scris aiurea , că .. nu mă mai omor cu ,,rănile trecutulu’’ chiar nu aveam despre ce să vorbesc şi cum trecutu a fost mereu principalul subiect m-am gândit cum ar fi să scriu un post despre el când pe bune nu simt nimic vizavi de el . M-am gândit azi , unora de ce le place să fie aşa pupincurişti ? Te simţi bine când te dai bine pe lângă cineva , nefiind tu , doar ca să pari ceva ce nu eşti şi să-i faci o impresie bună ? De ce nu ai încerca să-ţi faci tu o părere bună despre tine şi apoi să fi tu însuţi cu cine vrei tu să umbli .. de ce te-ai schimba doar ca să ieşi cu cineva sau să-ţi petreci timpu ? De ce să te prefaci tot timpul , chiar nu văd rostu .. pentru că tot timpu ăsta ar fi irosit degeaba in crucea mă-si de timp.SAU ! Mai există cazu în care eşti de-a dreptu muist şi frustrat şi încerci să faci pe cineva să se simtă prost pentru că tu eşti complexat cu propria ta persoană . Sugi pula! Mă întreb, ce căcat câştigi făcând bâză dinaia tâmpită doar pentru că tu nu eşti suficient de inteligent să porţi o discuţie normală şi singura alternativa e asta.Nu sunt perfectă în pula mea, da măcar acum nu înerc să par ceea ce nu sunt ..oficial,vedeţi-vă-n pula mea de treaba voastră.(a doua variantă a fost ceva mai impulsivă)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu