luni, 9 ianuarie 2012

plictiseală

Mă plictisesc şi aş fuma o ţigare , nu am ce face şi nu am nici cea mai vagă idee ce o să fac în următoarele 2-3 ore până începe serialu . E luni şi eu nu am scris decât .. 2 teste la română . Yeah , I'm a fuckin genius ..

Oficial,vacanţa asta a fost de căăăcat . De ce ? Pentru că n-am apucat şi eu o singură , doar una , dimineaţă singurică acasă . O cafea , o ţigare şi gata . Să ies şi eu afară fără să se isterizeze mami : da nu-ţi mai îndrepta păru că îl arzi şi-ţi stă oricum drept . Ba nu , vere , eu vreau să-mi stea drept ca linia . Probleme ? E părul meu fac ce vreau cu el , că nu tu o să te razi în cap când o să ai firele arse de la atâta placa , eu! 
Parcă toată lumea a fost cu ochii pe mine , numai putea omu să fumeze o ţigare că se isterizau ca curu în pula mea . Ştii că e de căcat când îi zici unui copil să numai fumeze da în pula mea tu faci acelaşi lucru . Eu când o să am copii şi dacă o să se apuce de fumat , indiferent de la ce vârsta (doamne-ajută măcar peste 11 ani) vreau să vină să-mi zică : mami , m-am apucat de fumat . Normal , n-o să fiu de acord dar o să-mi aduc aminte că dacă un copil nu vrea să facă un lucru , păi nu-l face , tati , deloc . Dacă lui i se scoală să fumeze sau să iasă afară la nuştu care oră , păi iese frate . Chit că se ceartă după cu ai lui (bine,unele cazuri) . Nu că vrei tu că trebuie să asculte.Asta dacă nu cumva e un sechestrat dinăla care vede numai teme şi şcoală. Dacă o să am o fată o s-o las să facă tot ce vrea numai să-mi spună şi dacă nu sunt de acord o să-i explic frumos , nu cu bătaia , să înţeleagă că nu-i bine.Mereu am preferat calea comunicării , nu neapărat cu copiii ci aşa cu oamenii , în general .  
End.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu