miercuri, 11 ianuarie 2012

-Past,get the fuck out of my mind ! Thanks.

Uneori mă întreb care-i treaba cu trecutu ăsta ? Adică , mereu am avut dubii în ceea ce priveşte subiectul ăsta . Uneori spuneam că-i trecut şi aşa tre să rămână , alteori efectiv , trăiam ampulea din amintiri şi tot n-am ajuns la o concluzie . Trebuie să-l uiţi sau nu? Să-ţi aduci aminte lucrurile bune sau rele ? Sau pe amândouă ? Normal , trebuie să înveţi ceva din el şi căcaturi de genu ăsta da na nuştiu , să mai suni pe cineva să îl întrebi care mai e viaţa lui ? Nu mă gândesc neapărat la dragoste sau dinastea , şi la prieteni . Adică , nu ţi-ar fi mă aiurea parcă nici n-ai avea ce să vorbiţi , numai aveţi subiecte comune , el sau ea umblă cu altcineva acum tu ţi-ai văzut de viaţa ta şi tot aşa.Sau la polul opus , să te doară-n paişpe şi să zici : nu mă interesează mă! Aiurea . Tind să cred că cea mai bună variantă e a doua . Fără resentimente,amintiri sau dureri de cap din cauză că te-ai chinuit să-ţi aduci aminte de nu ştiu ce a făcut ăla sau aia acum nu ştiu cât timp , la ora x secunda y . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu