marți, 31 ianuarie 2012

im feimăs

Pot spune că eu sunt o vedetă în pula mea . Toată lumea : aolo,aolo ce făcu Gabi :O Doamne . Mă duc să-i mănânc căcatu poate o să am şi eu ceva materie cenuşie şi n-o să mă mai comport ca un frustrat idiot.Da,păi să vă spun astăzi mă duc şi eu ca omu în baie să fumez (că na,căcat îmi îngheţau mâinile alea 10 minute afară şi dobitocii profesorii noştri iubiţi nu ne lasă să părăsim incinta şcolii,parcă suntem la jilava) şi na,multă lume pe coridor,aolo aolo ce puteeee,pfffiuuuu.Mamă,Gabi e cu nujt cine în baie şi se fut!Să nu ţi se urce sângele la cap când vezi atâta prostie?! Şi ce fac eu,sting repede ţigarea (mi-e şi ciudă că n-apucai s-o termin mai era juma' din ea)că na,să nu vină profesorii(nu că diriginta sau directoarea n-ar ştii da',e chestie de bucă).Şi după auzi pe coridor: maaamăăă,ne ducem la directoare.Sugeţi pula!Uneori,am atâta dreptate când spun că vreau să plec din 39.Oficial,idioţilor,o să rămâneţi nişte puţulici şi pizde frustrate care or să ştie să comenteze ce fac alţii,obsedaţi de calculator şi iphone şi când o să ajungeţi la bătrâneţe o să vă suflaţi mucii şi-o să jeliţi că v-aţi irosit viata pe ,,mâncat căcat!''.Muie,nene,din partea mea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu