marți, 24 ianuarie 2012

sub anestezie


Am în faţa mea un decor familiar şi persoane pe care acum nu le mai recunosc(da,e trist):eu şi C.la bănci fumând o ţigare. Mă uit la faţa mea ş-a lui şi văd nişte zâmbete aşa de sincere încât nu pot crede că am fost vreodată atât de onestă în ceea ce-mi priveşte fericirea..Mă ia în braţe şi mă apucă de fălci apoi râdem ca idioţii.Da,filmu verii mi se derulează în faţa mea.Probabil e un vis,probabil e doar imaginaţia mea care-mi joacă feste.Brusc,imaginea se schimbă şi văd g33-u.Lângă mine apari tu şi ne uităm amândouă  perplex la ce a fost atunci şi ce-a ajuns..Tu,eu,alţii,ţigări şi cola..Îmi cântă obsesiv în cap dream girl şi mă simt ca într-un film uzat.Ce trist..ce n-aş mai da să am acum ce-am avut atunci.
Întind mâna către tine şi c-o privire sfâşiată de durere nu te pot atinge că eşti doar o fantasmă de care-mi aduc aminte cu drag.Tu dispari şi rămân singură în filmu ăsta tâmpit din care vreau să plec pentru că m-am săturat să mă întorc în trecut de câte ori numai găsesc scăpare din prezent.Mă plimb agale pe străzile din rovine şi maşinile trec prin mine..deci nu exist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu