miercuri, 28 decembrie 2011

wish you were here

Imi lipsesti enorm si as vrea sa vezi cat de greu imi e fara tine , de sase ani astept si iar astept si nimic . Astept sa te vad intrand pe usa , sa-ti sar in brate si sa plangem de bucurie. As fi vrut sa fi langa mine cand am avut probleme si sa ma ajuti , pentru ca numai tu stii cum sa ma faci sa inteleg ca nu-i bine si sa nu mai fac a doua oara . Esti una din persoanele pe care le iubesc si le respect atat de mult , incat as face orice mi-ai zice fara sa ma gandesc de ce sa o fac . As face tot pentru tine pentru ca meriti , pentru ca stii cum sa-mi vorbesti si stii sa spui ce-i mai bine , stii sa scoti din mine tot ce-i mai bun , ma motivezi . O perioada , am crescut sub ochii tai apoi ai plecat si m-ai lasat de izbeliste . Am avut multa nevoie de tine uneori si plangeam ca erai la mii km departare . Stiu ca nu am fost singura , ca si tu ai facut lafel dar parca mie mi-a fost mai greu , tu esti o luptatoare si asa vei fi mereu , asta e unul din motivele pentru care te admir atat de mult , pentru ti-ai crescut copiii o viata in pumni fara nici-un fel de sprijin material sau moral . Vreau sa te vad anu  asta acasa , vreau sa numai pierdem nici-un moment important ,am pierdut prea multe in atata timp , vreau sa ma bucur cat mai pot , cat inca mai ai putere.Te iubesc,bubu.
Si tu , micuto ? Ce sa-ti spun si tie ? Si asa nu esti destul de mare sa realizezi ce-ti voi spune in continuare.Si tu-mi lipsesti enorm enorm enorm de mult,puiule.M-am atasat de tine intr-o saptamana cat nu au facut-o altii in 10 ani.Esti,esti..esti o parte din mine,ma.Esti ca sora mea si imi pare rau ca nu sunt acolo si ca nu voi fi sa te vad cum cresti,sa-ti spun atatea lucruri,sa nu faci greselile pe care le-am facut eu , sa ma bucur de reusitele tale , sa ma faci mandra ca esti verisoara mea .Te iubesc,pitic,imi lipsesti:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu