joi, 1 decembrie 2011

viaţă nouă

Daca la inceputu scolii nu ma simteam deloc in largul meu,gen : ce caut eu aici,am stat 4 ani cu ei?Acum sunt gen: numai vine odata 8 fara un sfert sa plec odata la scoala sa-i vad si sa-mi alunge monotonia zilnica?Au fost si vor fi mereu o parte din mine,cum sunt ei imaturi,nebuni si retardati.Ii iubesc pentru ce sunt si pentru ca nu le e frica sa se arate asa cum sunt ei,in timp ce eu mereu am fost altcumva cu fiecare persoana.Cred ca se numeste sa ai doua fete,dar eu nu am doar doua am,probabil,mai multe,dar nu am facut-o cu intentie am incercat sa ma schimb pentru oricine incat sa-i fie bine doar ca mie nu mi-a fost.Am tinut la multe persoane care au plecat si de la fiecare am invatat cate ceva,mai mult sau mai putin.Sunt prea influentabila si am zis de multe ori ca ma schimb-am avut de multe ori faze in care aveam incredere in mine si credeam ca pot sa fac orice singura si ca nu ma poate calca nimeni in picioare dar au fost foarte scurte perioadele acelea.Am constat ca nu am incredere in mine asa cum ar trebui si dau mai multa importanta parerilor celorlalti decat sa cred in mine si sa fac ce cred ca eu e mai bine pentru mine dar anyway.Ma sperie gandu liceului nustiu daca o sa pot sa ma simt in largu meu cu atatea persoane noi,nustiu daca o sa ma pot acomoda cu profesorii.Totul o sa fie nou si schimbat si NU suport schimbarile imi dau o senzatie de nesiguranta (de parca nu mi-ar ajunge neincrederea pe care o am in mine,stii) si o sa fie naspa.O sa-mi fie aiurea pentru ca o sa-mi fie dor de Mihnea cum ma certam cu el,cu Roby cu baza lui,with all my girls cu care radeam,cu Mărin de care faceam toti baza cu Pufi cu care ma enerva ca nu-i mai tace gura,cu colega-mea Stefania de la care copiam la chimie(ehm,nu doar chimie:-"),cu toti bai.O sa-mi lipseasca toti,in fond las in urma 8 ani din viata mea acolo,ii rup din inima si-i las acolo si nustiu cu ce merg mai departe.Probabil cu "experienta",nu foarte mare,pe care o am.Dar pe de alta parte o sa fie ceva nou,noi provocari,noi personalitati,o sa fiu ''altcineva''.O sa pot sa fiu cum vreau eu sa fiu,pot sa-mi creez caracteru pe care-l vreau si sa-l pun in aplicare,sau sa incerc.(si sper sa reusesc).Deci astept sa treaca si semestru asta si vara,si : o sa am o noua viata!
Ps: trebuie neaparat sa ma apuc sa scriu un post,nu acum,despre ce s-a intamplat in seara asta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu