joi, 15 decembrie 2011

să vă spun o poveste

Nu vreau să-ţi fac dreptate ar însemna să-ţi fac mult rău . Nu vreau să te mai văd , vreau să te las pe drumul tău . Dar vreau să ştii , ştii , că numai suntem copii . Că nu mă pot minţi zi de zi că o să vi . Aşa cum vreau eu să vi , n-ai putea , ştiu . Că timpul a trecut pentru noi e prea târziu . Că dacă am să plec vreo-dată , nu am să mai vin , pentru mine ai fost totul , pentru tine prea puţin . Lângă tine îmi găseam liniştea în orice moment , tu mă făceai să uit de toate cu un zâmbet inocent . Erai un motiv în plus să fac ce aveam de gând să fac . Şi ştii că pentru noi am plecat când am plecat . Dar văd că nu are rost să mă complic pentru nimic , după atâta timp , gândim prea diferit. Tu!  Să n-ai impresia că s-ar putea schimba ceva (te-am pupat , pa! ) Nu mă căuta , nu te vei schimba , nu vei mai lăsa urme-n urma ta .Degeaba trânteşti telefonul , în mintea ta : ah, ce dor îmi e. Ai tot mai des acelaşi monolog în timp ce plângi am-proasta pe acelaşi song . Aşteptai de mult cel mai tare thong. Acum o arzi cu un fraier , mi se pare , are nevoie să aibă grijă doar de nevoile tale . Acum nu mă căuta că nu mi-e dor , mi-e silă . Erai perfectă în ochii mei dar ai fost chela . Numai cred în dragoste de la un timp , să te blesteme toate următoarele cu care mă combin . Şi încă ţin pe birou o poză în care practic , mi-aduce aminte cât de prost am fost c-am fost romantic . Câteodată îmi doresc să te întorci ca să găseşti apartamentul gol cu un ecou dar fără voci . Să-ţi fie dor de tot ce a fost , ai fost proastă da şi eu atât de prost am fost.


Un comentariu: