sâmbătă, 10 decembrie 2011

Hei , uite voiam să-ţi spun că am scris postul ăsta pentru că : nu ştiu despre ce să vorbesc  în postul ăsta . Adică , nu am ce , nu pot , nu am de ce , nu am dreptul să-ţi mai spun ceva atâta tot , ştiu doar un singur lucru despre tine : că-mi lipseşti.
Probabil e de vină ora , sticla de cola şi plictiseala şi probabil şi faptul că trebuia să mai scriu ceva pe blog şi nu am ce , ştii tu . Nu serios , nu mi-e dor de ţine aşa în general , doar la momentul actual pentru că , na , mă uitam pe posturi vechi şi nefinalizate şi mna , mi-am trezit aşa singură , aiurea nişte sentimente de care n-aveam nevoie dar oricum ştiu că vor dispărea până mâine , acum trebuie doar să am suficientă inspiraţie şi destulă abţinere de sine (să-i zic aşa) să mai fie ceva scris pe blog .
Mi-e bine , sunt ok dacă te întrebi ce mai fac sau ştiu şi eu dacă te interesează , deşi mă îndoiesc , că na am petrecut destul timp împreună  ş-acum dacă mai vorbim la o lună , minune.Tu cum o mai duci , viaţa ta cum mai e , cu dragostea cum mai stai ?! Sper că bine , adică mereu ţi-am dorit tot ce-i mai ok pentru tine că na , ştii , am ţinut la tine mult de tot şi alea alea . Înţelegi tu . Păi , ce să mai zic , nu prea mai am ce că n-am un  ’’miez’’ pe care să-l dezvolt , postu ăsta e scris , oricum , fără substanţă . Ca sexu între lesbiene . Nu n-am probleme , doar simple momente când mă simt singură dar trec repede pentru că mă  gândesc la ce mai am de scris şi dacă o să intru unde vreau la liceu .
Nu mă mai gândesc la nici-o fostă dragoste şi sincer mi-e cam bine aşa , adică numai am de ce să mă stresez , nu trebuie să-mi fie dor de nimeni şi să mă gândesc la clipe frumoase , amintiri şi lalala.Nu mă mai întristez singură că în fond , îmi fac rău singură şi e aiurea ştii , nu J) ?

End.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu