sâmbătă, 24 decembrie 2011

craciun fericit:*

Craciun fericit tututror ! ^_^ 
Tumblr_lwmkeqanjj1qebenwo1_500_large
Cu toate ca e ajunul dar totusi , ma gandeam ca maine nu apuc sa scriu . Pai , ce sa spun ? Nu pot zice ca acesta e unul dintre craciunurile pe care o sa mi le amintesc pentru ca pur si simplu , e sec . Sec din punct de vedere al atmosferei si ma refer ca nu ninge . Poate nu-mi place mie frigul dar ce Craciun mai e fara ninsoare ?! Parca te bucuri mai mult cand scoti capul afara si vezi totul acoperit de o plapuma de nea , nu ? Cadourile ? Sunt in Italia , cred ca-i un cadou suficient (plus niste haine acolo,tenesi lalala) . Dar mai am si darul ca-s cu familia mea si cu persoanele pe care le iubesc si parca asta imi mai ia gandul de la ninsoare. Mai e chestia ca sunt departe de casa si -mi pare ciudat pentru ca niciodata nu am facut Craciunul altundeva decat acasa , cel putin seara din ajunul Craciunului mereu a fost petrecuta acasa , chit ca a doua zi plecam pe la rude sau ceva in genul , da totusi sunt la 234485849 km departare de alte persoane pe care le iubesc si-mi e greu .
De abi astept sa plec acasa , mai sunt inca 2 zile pana plec plus 2 zile pe drum , deci 4 zile . Numai am rabdare desi imi inchipui c-o sa plec cu o un gol in stomac si o parte din inima o las aici pentru ca m-am atasat asa de mult de asta mica (sara) si bubu a fost asa de buna cu mine , si nu stiu . Au fost cele mai frumoase zile petrecute alaturi de familie si intr-un fel sau altul , cu toate ca nu sunt eu o familista inraita , mi-a facut un mare bine  . Mi-a placut sa simt ca sunt acolo pentru mine indiferent de ce prosti fac si-mi pare bine ca am mai apucat sa vorbesc cu mami pentru ca nu am mai facut de mult asta si m-am simtit mai eliberata sa-i povestesc niste chestii si lalala.Anyway , o sa-mi fie asa de dor dar numai mor cateva luni pana se intorc .Am stat 6 ani departe de cativa dintre ei (zilele adunate nu fac 2 saptamani in care i-am vazut in toti anii astia). , numai mor.Si mi-e asa dor si de aia ai mei care stiu ca i-am lasat acolo de izbeliste , nu va ingrijorati pui , mama e pe drum =))))).Mi-e greu ma fara ei , n-a fost cine stie cat timp dar cat a fost a fost destul :)).Mi-e dor de copilasu meeeuu , de nepotica meaaa si de unu care pretinde sa fie tatal copilului meu da mai vedem noi ! :))
V-am pupat ne vedem in tara :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu