joi, 1 decembrie 2011

aşa ca de 1 decembrie (C)



Te iubesc dar trebuie să te las să pleci
Chit c-o să te am pe conştiinţă că te-neci,
În lacrimi fierbinţi,exact ca lava din vulcan
Dă-mi voie să ţi-o zic pe şleau:nu fac doi bani,
Şi mă doare,habar n-ai,abea că mai suport
Simt că din minut în minut fac atac de cord
Sunt prea concentral la vicii,prea puţin la tine,
Şi numai suport să văd că ţi-e milă de mine
E inuman să loveşti o femeie,
Da tu nu ştii că mintea mea e închisă şi n-am cheie
Iartă-mă iubito,nici eu nu mă mai cunosc
Numai am controlu de mult şi-o recunosc
Sunt un prost,trăiesc fără rost
Actorul principal în propriu meu serial Lost
Simt nevoia să plătesc cel mai mare cost
Pentru toate clipele în care am lipsit din post.

Sunt în timpu în care nu te mai pot înţelege
Te rog înţelege între noi,defapt,nu merge
Deşi nici unu dintre noi nu poa' s-o nege
Pare lege că ceva pare să ne lege
Numai pun botu la din-astea
Că n-am încredere în ce cred în momentele astea
Optimismu ăsta e penibil,n-o să te ajute
Deci nu ne împăcăm să ne certăm în 5 minute
De acum poţi să mă crezi nebun da ţin să-ţi spun
Că începând de azi numai avem prieteni comuni,
Am rupt relaţiile cu toţi doar pentru că vreau pace
Şi ştiu că mâine o să apelez la ei să ne împace
Ţin să te anunţ că probabil deja sunt plecat,
Într-un loc în care nici-un picior n-a mai călcat
Azi numai sunt,dacă ţi-e dor de cel de ieri,
Fă-mi cu mâna ori de câte ori priveşti spre cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu