duminică, 4 decembrie 2011

All these bitches wanna lick my ice-cream.

Bine mă,cât de nesimţit şi ipocrit poţi să fi să-i spui unei fete ca pentru tine ea este ultima fată de pe planetă şi că o iubeşti aşa de mult şi nu ţi-ai putea imagina viaţa dacă nu aţi fi împreună că vezi tu doamne,ai uitat-o pe fosta târfă prietenă că te-ai ataşat de ea şi alte minciuni de genul ăsta ca după să-i spui prietenului vostru comun că : ia bagă pe acolo nişte minciuni,coae,să văd ce zice.Păi mă piş pe tine în pula mea am vrut să fiu şi eu cu bun simţ să nu-ţi rănesc sentimentele şi tu?Ai mâncat căcat şi te-ai pişat pe tine,retardatule.Bă mor când îi văd pe tăntălăii ăştia că încearcă să se bage şi ei cu una şi dacă le dă cu flit fac pe victima şi pe la spate: mamă ce curvă e aia săăăă-mi bag pula în ea.Să ţi-o bagi în mă-ta,aia probabil nu-i curvă da'-i deşteaptă că a văzut că eşti un tăran borât şi ţi-a refuzat avansurile de martalog şi tâmpit care eşti,boule.Ce-ai face dacă n-ai avea vocabularul ăsta aşa frumos colorat?Că ceva inteligent,presupun şi văd,că nu şti să scoţi pe gură.Şti doar să faci pe victima,ei oficial din partea mea o sugi grav :( Mare e grădina ta,Doamne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu