vineri, 16 decembrie 2011

Dragostea in 3 feluri.


Prima dată- inocenţa pur copilărească . Ţinutu de mână , îmbrăţişări şi dulcegării de genul . Cum ai putea să nu te îndrăgosteşti automat de un asemenea băiat ? Şi atâta timp petrecut împreună , 6 luni cu atât de multe certuri din căcaturi , şi un ''te iubesc'' la foarte mult timp , şi inimioare şi desene , şi jurnale şi multe alte chestii . Peste prea multe trecute împreună , o magie aparte , lucruri simple şi atât de frumoase , atât de dulci la momentul respectiv . Săptămâni nevorbite , nopţi lungi şi zile întregi petrecute împreună . Nişte ochi mari , căprui şi aşa de adorabili , nişte braţe puternice şi un dans asa caraghios :)) în ploaie da care încă trezeşte nişte amintiri în mine. Aşa de frumos şi totuşi ... atât de dat uitării .
A doua oară - vibraţii . Sincer , e singurul lucru pe care pot să-l spun . A fost o atracţie fizică , o chestie de o vară şi ea totuşi a avut specificul ei . Au fost zilele alea cu următoarea carte , cola , caterincă , seminţe . Era lucrul ăla că am vrut să-l obţin şi să-mi aparţină în permanenţă . Probabil posesivitate dar în primul caz (prima dată)  nici nu s-a pus problema de aşa ceva , ştiam că ţine la mine şi nu ar fi făcut asta . Da oricum indiferenţa şi gelozia tâmpită a unuia sau a amândurora s-au pişat pe magia noastră din vară deci , şi eu m-am pişat pe ea de relaţie.
A treia oară - maturitatea . Faptul că pot să vorbesc orice , că înţelege şi încearcă să-mi găsească o explicaţie . Caracterul permanent şi sper că durabil , fără obligaţi . Nu se aseamănă cu nici-una de mai sus .

Un comentariu: