vineri, 4 noiembrie 2011

memories.

Odată în viaţă îmi doresc să zic : frate,ce tare-i momentu ăsta,dă în pula mea trecutu,am uitat de el.Da adevăru e că nici până în clipa actuală nu am reuşit performanţa asta,jalnic ca de obicei.Efectiv doar mă gândesc (şi stau cu orele ) la ce am făcut şi la ce lucruri sau ce faze s-au întâmplat pe vremea respectivă . Nu pot să nu mă gândesc , că nu există repet : NU există loc sau bancă pe care să nu se fi întâmplat ceva . Ar trebui dracu să plec din ţară sau cel puţin din Craiova să pot să trec peste .Dacă până acum mă plângeam doar de toamnă uite BONUS! Am primit la pachet şi vara,supermegaextraultragiga tare. Şi chiar dacă aş vrea să uit , n-aş putea există cel putin 3 persoane care îmi vor aduce aminte veşnic de vară , de toamnă ... mai puţin dar totuşi , cel mai important lucru făcut în vara asta este legat,SURPRIZĂ,tot de memoria toamnei.
Haha,am belit-o.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu