sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Niciodată nu am avut încredere în mine , încrederea şi tot ce am avut am invesit-o în ... prieteni , nu am fost niciodata independentă, mereu am depins de cineva şi ştiam că orice am să fac am să am lângă mine pe cineva care mă va ajuta , consecinţele se vor împărţi la doi sau la trei , n-am avut niciodată tupeu să zic cuiva ceva dacă nu ştiam că în spatele meu se ascundea cineva care-mi dădea puterea s-o fac.Uite c-a venit şi momentu în care am picat,grav,şi ce s-a întâmplat?N-am avut ''paraşută'' , n-am avut o asigurare că voi fi bine pur şi simplu am picat şi nuştiu dacă o să mă mai ridic .


PS: mulţumesc Anca:* iartă-mă,scumpa mea că te-am dezamăgit şi înc-o dată mulţumesssssccccccccccccccccccccccccccc din suflet pentru tot ce ai făcut alea 4-5 zile pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu