vineri, 14 octombrie 2011

who's my mommy?

Cine e mama ? 
Am multe definitii dar o sa enumar cateva , (chit ca la ora asta nu prea pot dar simt nevoia) : mama e persoana pe care o iubesc cel mai mult pe lume , mama e persoana cea care ma iubeste , mama e motivu pentru care ma trezesc,absolut , in fiecare dimineata , mama e persoana care si-ar da viata pentru mine , mama e persoana care-mi iarta tot si mi-a iertat , mama e persoana care ma asteapta acasa si ma imbratiseaza , mama e singura persoana care-mi zice in fiecare seara "noaptebuna." , mama e persoana care ma ajuta , ma sprijina si crede in mine cand nici eu numai pot , mama e cea care stie ce simt indiferent cat incerc sa ma ascund , mama e persoana care-mi vrea permanent binele , mama e cea care stie ce simt si cand nu sunt langa ea , mama e persoana care si-ar da ultima bataie a inimii pentru mine , mama e cea care ma accepta asa cum sunt , mama e cea care ma iubeste neconditionat , mama e cea care imi asculta toate problemele , cea care ma priveste si-mi zice : stiu ca ai ceva! , cea care imi vrea binele , cea care (chiar daca m-am schimbat) inca vede copilu din mine , cea cu care pot sa plang si dupa sa rad in orice moment , cea care ma strange tare in brate si ma sufoca cu dragostea, cea care ma omoara cu zilele si tot ea mi le inapoiaza , cea care se plange ca nu fac temele si tot ea e cea care ma ajuta sa le fac , cea care plange cand ma vede ca sufar , cea care m-a vazut in toate starile posibile si imposibile , cea care mi-a acceptat toti prietenii si ii accepta in continuare , cea care nu mi-a zis niciodata "nu!" , cea care mi-a dat viata , cea care mi-a dat tot pana la nimic .
Chiar daca nu te apreciez asa cum trebuie , mami , sa stii ca te iubesc si te voi iubi mereu si o sa fiu pentru totdeauna copilu pe care il astepti acasa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu