duminică, 23 octombrie 2011

toamnă

Frig,vreme de căcat,teme cu kilu,nici-un chef,lene mare - duminică.Urăsc duminicle,urăsc duminicile care sunt în timpul şcolii,nu ştii ce să facimai întâi,ai chef să ieşi pe afara da e prea frig,suflă vântu ca dracu,ai cea mai mare lene şi te gândeşti că vine luni.Iarăşi o zi de căcat,început de săptămână toată lumea e într-o dispoziţie proastă,îţi vină să pui capu pe bancă şi efectiv să adormi,da cu prima oră de mate unde dracu să dormi.
Nu-mi place toamna,urăsc anotimpu ăsta-reciproc şi pentru iarnă cu toate că am zis ce am zis că mi-e dor de anu trecut că era mai frumos că nuştu ce,tot vara rămâne number one.Vara faci orice şi ţi se rupe de tot,nu tu teme,nu tu stres,nu tu nimic.Nu suport faptul că trebuie să îmi iau o grămadă de bluze pe mine şi geacă groasă,nu suport că trebuie să merg cu mâinile in buzunar,nu suport că nu pot sta pe afara,nu suport nimic din ce ţine de toamnă,nu suport că trebuie să mă duc undeva să mă încălzesc,îmi îngheaţă mâna pe ţigare şi doar o cafea mă încălzeşte.Îmi place să stau în casă cu o ciocolată caldă în mână,în pătură la tv dar doar atât.E singurul lucru care mă mai bine-dispune când vremea de afara e de tot rahatu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu