miercuri, 26 octombrie 2011

remember us?

Ce căcat,aş minţi dacă ţi-aş zice că nu ne e dor de tine,da chiar ne e dor şi ne lipseşti enorm de mult , nuştu totu e aşa,sec plm pustiu,incolor.E nevoie de o stare de sprit bună,care să fie mereu prezentă în clasă,de atmosfera creată de ea..de ceva care să ne facă să nu ne gândim doar la ’scrie,învaţă,fă-ţi tema’.Şi aş mai zice,dacă n-ai fi fost prezent vreodată acolo,poate era mai uşor dar când şti ca a fost şi numai e,resemnarea e de 10 ori mai grea pentru că,căcat,rămân amintirile,rămân locurile,rămâne trecutu ce niciodată nu va primi un delete,cel puţin nu din partea mea..Dar uneori avem norocu de a uita pentru câteva momente,secunde,clipe,minute,ore dar nu trece zi în care să nu ne gândim cum ar fi să mai fi prezent aici,cum ar fi dacă am fi petrecut ultimul an aşa cum ar fi trebuit.Şi totuşi o să treacă aşa cum au trecut toate,nu eşti primul care pleacă dar eşti singurul care vrem să se întoarcă,folosesc plurarul pentru că ştiu că mai vorbesc şi în numele altor persoane,aş fi fost egoistă să fi zis că doar mie îmi e dor şi etc,pentru că ştiu chiar dacă nu toţi am fost aşa de apropiaţi uni totuşi a fost faptul că odată am fost ’un întreg’ ,poate suntem şi acum şi eu nu mi-am dat seama,dar sincer eu una nu mă mai simt aşa.Aş minţi dacă aş spune că mă simt singură pentru că nu mă simt aşa,încă mai există oameni care au rămas acolo indiferent de consecinţe în timp ce alţi au dat bir cu fugiţi şi n-au avut responsabilitatea sau nuştiu bunul-simţ de a suna şi a spune:ce faci mă,mai trăieşti?

 În concluzie,ne lipseşti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu