joi, 13 octombrie 2011

Pentru ca ne-am cam plictisit de blogărit sau defapt n-avem timp , sau numai avem , ca vezi tu , e ultimu an in generala si tre sa inveti pentru examen cam stresat cu meditatiile , ore dupa ore , nopti nedormite si la 6 jumate esti in picioare , esti asa de obosit si ajungi la un moment dat in care spui ; stop! Si dupa incepi sa razi ca istericu si te gandesti ca e doar inceputu . Dar e frumos si cand te gandesti ca in 8 luni o sa scapi de fufa asta de generala si te duci la liceu , tati ! Dar pe de alta parte iti pare rau ca nu o sa-i maivezi p-astia cu care ai stat 8 ani si toti profesorii , o sa le duci doru .
Mie-mi merge bine , na ce sa zic . Sunt ok si vad ca mi-am cam pierdut din mana , numai stiu sa scriu sau , asa sec , scriu de dragu blogului ca-mi pare rau de el ca iar l-am abandonat , dar sincer nici ca am mai simtit nevoia sa-mi pun toate frustrarile , certurile , "despresiile" etc etc .Si vine iarna , si imi e asa repet ASA de dor de vara , nu neaparat de ce s-a intamplat , asa in sine , caldura , nu trebuiesa stau cu 3849328403 de geci pe mine si pana mea (si sa vezi in iarna) .
Deci , gata post scris , pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu