miercuri, 19 octombrie 2011

lalasong

Si am vrut sa ple..staistaistai oleaca ca mi-am pierdut ideea.
*DELETE*
Cam asa se intampla in ultimu timp cand ma caznesc sa scriu ceva , stand ca muta la calculator si apasand oobsesiv pe tasta enuntata mai sus.De ce as mai scrie,pe cine intereseaza toate frustariile mele,toate cacaturile ce mi se intampla in fiecare zi,o alta "iubire de neuitat" trecuta prin siru vietii mele,pe cine sa intereseze de vara mea scumpa de care o sa plang 5 luni de acum incolo ca : weee,weee,vreau vara vreau vara,ca pula mea ca nujt ce,ca m-am plictisit,ca mi-e dor de dracu si de lacu,ca vreau nujt ce,ca n-am bani,ca we we we.Si dupa ma trezesc si-mi dau o palma in cap si-mi raspund: pentru ca d-asta am facut blogu,sweetheart.Cine vrea sa citeasca bine,cine rade sa-i stea in gat,cine comenteaza suge pula,cine citeste si tace,bravo nene.Da totu e okey,momentan,no stress-ehm ceva ceva cu scoala da cam atat,nici-o persoana sa-mi futa starea gen: unde esti,cu cine esti,la cat vi acasa,de ce iesisi cu x-ulescu si cu y-escu.[si nu ma refer la parinti.]Nimeni care sa-mi zica;fa aia,du-te colo,nu fa asa.Desi pare ca-i bine si chiar e bine,am momente[respectiv seara cand adorm si meditez]cand imi e dor-de cacaturile astea care pe moment mi se pareau crize de isterie/gelozie,acum mi-ar fi dor sa le mai aud sau sa fie motive de cearta,da ma opresc aci' ca nu am chef sa dau cu lux de amanunte si daca ar fi sa zic : da nene,mi-e dor de ăla ca pula mea,imi e dor si gata,imi e dor de el,na,problems,daddy?.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu