miercuri, 7 septembrie 2011

Pentru că blogăritu’ numai e de mult una din activităţile mele de zi cu zi , m-am gândit să mai trec p’aci să văd ce s-a mai întâmplat,maică mânca-ţi-aş,no viewrs! Can’t believe..nu pot să zic că până acum aveam cine ştie ce dar totuşi mai bine decât nimic.Adevărul e că atunci când sunt activă şi mă preocup de micuţul meu bloguşor , parcă am o mai mare satisfacţie dar fie , nu e prima dată când îl abandonez.Micuţule,ce să zic ?A venit septembrie şi în curând o să faci şi tu un anişooooorrrrr .Şi e ciudat pentru că , se face un an şi poţi să crezi ? Că pot să-mi aduc aminte prima zi de şcoală ca şi cum s-ar fi întâmplat ieri ? Pot să relatez absolut tot ce s-a întâmplat cap-coadă. Că pot să-mi aduc aminte a-b-s-o-l-u-t tot anul de clasa a 7 a? Tot,frate,tot ce am făcut ş-acum a fost dat uitării .Şi dacă e un lucru pe care să-l regret ar fi faptul că .. nu,chiar nu regret nimic.În fond,sunt greşelile mele şi eu am plătit pentru ele , nu altcineva. Ş-am constatat ceva , nu prea m-am schimbat..tot acelaşi copil prost şi naiv sunt , probabil că gândirea nu o mai am aceeaşi dar practica , e vai ş-amar de ea.Ce sa mai zic ? Ultimul an de generală , parcă ieri eram intr-a 1 a şi făceam liniuţe şi bastonaşe , parcă ieri învăţam să citesc ...
Şi o să-mi fie dor de tot,de toţi şi de toate . Pentru că ştii , sunt ei şi chiar dacă ne certăm uneori tot ne împăcăm , tot ne acoperim , tot chiulim , tot ne bătem , tot noi facem ce am făcut şi până acum . Şi n-am să mă mai plâng că-s imaturi pentru că în fond şi eu sunt lafel .

Vara a fost frumoasă , dacă frumoasă poate fi cuvântul definitoriu pentru ce s-a întâmplat.I have no regrets , im fuckin ok şi im over it!


PS : şi dacă ar fi să spun ceva şi despre el ar fi faptul că am fost o proastă să cred că-i poate păsa deci shut the fuck up bitch and suck it , am să găsesc ca tine pe orice stradă.





  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu