joi, 1 septembrie 2011

1 septembrie,vara s-a terminat ce trist.(da chiar e trist) Hm,nujt vara asta a fost chiar . . . faina cel putin din punctul meu de vedere , ne-am cam "detasat" de anturajul de la scoala lalala etc , etc - incepe scoala ma apuc de teme, de citit de blablabla . Si parca imi e dor asa de serile in care ajungeam acasa tarziu rupta de la scoala si da-i si cauta pe net argumentarile/comentariile pentru romana si da-i si mai fa-i 2-3 ex pentru mate ca d'eh , de dimineata tre sa te apuci de invatat pentru engleza si restul temei o faceam in clasa.Si o sa-mi fie dor de voi , de voi toti ca o sa plecam si o sa uitam tot ce s-a intamplat in astia 8 ani , intre peretii aia , in clasa aia , in bancile alea , peste tot .. Da vine liceu,tatiiiiiiiiiii! Relax total ce pana mea , nici-un stress , nimic . Numai sa intru eu in Cuza si sunt b0$$ de b0$$ .

ps: post scris din plictiseala.ma doare buza,baga-mi-as! ~X(
[poza aiurea]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu