marți, 23 august 2011

too hard.

Cum stă faza cu păsarea şi nepăsarea?! Pur şi simplu , de anumite persoane îţi pasă şi de altele te doare fix nici-unde , de ce? Nu ştiu,dar aşa e.Chestia e că trebuie să-ţi pese de cine merită şi de cel care la rândul său îl fute grija de ce faci tu şi dacă încerci să-ţi pese şi nu poţi,frate,nu poţi şi gata pur şi simplu persoana aia face parte din categoria persoanelor care nu prezintă vre-un interes pentru tine în nici-un fel.Şi mai ştiu ceva: că nu trebuie să arăţi că-ţi pasă.De ce? Pentru că posibila persoană de care să-ţi pese foloseşte asta în avantajul său şi atunci,nu prea e bine.Ştii cum e faza aia?De la oricine,frate,oricine pot jura - ai ceva de învăţat . Că-i prof,că-i părinte,că-i prieten,că-i boschetar,că-i curvă,că-i fotbalist - oricine.Şi la mine e cam naşpa pentru că îmi pasă de persoane de care nu ar trebui dar se învaţă,nene,totul se învaţă cu timpul (cică eu învăţasem chestiile astea de la cineva dar nu prea le-am pus în aplicare,dar fie mai bine acum decât niciodată).Ce logic e totul când sta şi meditezi intens la nişte chestii ... a da , chiar dacă-mi pasă acum încerc să nu , pentru că aşa trebuie: dacă lor nu le pasă, mie de ce?Dacă ei pot face asta: eu de ce nu? Dacă ei sunt aşa eu de ce să nu?:)) Simplu,nu?!Ştiu.Vorba aia : de ce să plâng , că sentimente ştiu şi eu să calc în picioare şi dacă-mi pun ambiţia şi mintea , o fac frate , şi o fac din plin.Dar nu o fac,doar răspund cu aceeaşi monedă şi încerc să fiu rezonabilă,să ascult şi părerea celorlalţi indiferent de cine vorbim.Şi în momente de genul îmi doresc (mint) să fiu băiat pentru că e mai uşor din partea lor , nu-i obligă nimeni să ţină sau să le pese , dacă le pasă bine dacă nu iarăşi bine . Ce simplu nu? Dar sunt lucruri în viaţă cu care NU te naşti ci pe care le capeţi şi cam aşa e şi cu Mister.de care vorbim în posturile anterioare :)) .Dar anyway..


Un comentariu:

  1. O intrebare : la cine te referi ?! si nu ma lua cu vrajeala aia ca .. sti asa in general, ca nu prea imi vine sa te cred .. mrg ..fain post :)

    RăspundețiȘtergere