vineri, 19 august 2011

i wish i could hate you .

Şi e naşpa pentru că mna , ştii îmi cam placi şi mi-aş cam dori să n-o fac pentru că , crede-mă aş vrea să te ignor , să nu te cunosc , să nu te fi văzut vreodată şi să nu-ţi mai aud numele dar nu e posibil pentru că ştii dece ? Pentru că te văd în fiecare zi , pentru că practic , nu prea pot să uit , pentru că nu ştiu , nu mă lasă ceva. Aş vrea atât de mult să-mi fi indiferent, să îmi dau ochii peste cap şi să-ţi vorbesc în scârba cum aş putea să fac cu multă lume dar cu tine nu pot , şi de fiecare dată când incerc – fail . Dau greş frate , şi chiar mi-aş dori din tot sufletul să nu o fac pentru vreau să-mi pun feelingu’ pe off când te vad , like an robot . Mă omoară frate accentu’ tău , ochii tăi , cam tot ce faci cu mine , parfumu’ tău şi toate ... semnele lăsate de tine . Conştientă sunt că nu pot să fiu cu tine , dar îmi doresc să-mi bat joc de tine , să te fac şi pe tine să simţi cam ce simt eu acum , nu sunt rea doar că ... vreau să vezi şi tu cum e să tânjeşti după un lucru atât de mult şi să nu-l poţi avea şi să-ţi dea speranţe cineva , aşa ampulea şi mna . . . Nu cred că meriţi postul ăsta , nu o să afli de el never şi e mai bine aşa .


Ps : hainele mele put a parfumu tău băga-mi-aş p#la .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu