luni, 22 august 2011

perfect morning.

Dimineaţa perfectă!
M-am trezit la 6 şi deşi m-am culcat la 3 jumătate , am fost odihnită . Am prins răsăritu şi am mai stat cu tata de vorbă , şi deşi mă cam doare burta pentru că micul meu dejun a constat în vreo trei ţigări şi un ness mă simt bine . Am fost să mă plimb pe afară pe la 8 , am luat o gură de aer . Acum stau la pc şi mă holbez pe feisbuc şi mă gândesc cum o zi şi câteva ore poate să-ţi ia gândul de la unele probleme care până acum , păreau imense . Şi e amuzant cum aseară mă plângeam de ce mă plângeam în posturile anterioare , şi acum nu pot să zic că mi-a trecut , dar ''durerea'' s-a atenuat considerabil . Pot să zic că mă simt în stare să râd şi să fac cam ce vreau şi mă bucur că sunt aşa :)) Din păcate o să fiu cam somnoroasă azi,mă bucur că am prins o astfel de dimineaţă :D .
Ps: îmi place de mine că acum când ascult vre-o melodie gen : jale, nu stau să o mai compar cu ceva ori cineva b-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu