marți, 9 august 2011


Nu pot bai , chiar nu pot sa ma apuc de o poveste . Da mi-a placut si mie inceputu’ , pot sa zic ca a fost cat de cat inspirat , da’ asa fac eu:meditez mult la un lucru si nustiu , efectiv las frau imaginatiei s sentimentelor sa curga si totul vine de la sine,nu pot frate la comanda.Cand imi vine,imi vine cand nu , astept sa-mi vina.Nu cred ca am avut vre-un scenariu anume , sau un curs al intamplarilor , pur si simplu in seara aia am zis hai sa scriu ceva frumos si am scris .(pentru ca am putut )
Nu stiu ce o sa fac azi , vara s-a dus cam pe trandaveala , cu mici exceptii da’ totusi o lene de n-ai vazut vreodata-n viata ta.Si mna , incepe scoala ultimu’ an de generala , dupa liceu’ ..pfoa.Dar in fine,tre’ sa ma apuc de scris,citit blablabla . Mhm , am chef sa numai am atatea tangente cu ‘’cineva’’ pentru ca am avut dreptate,de la inceput . Asa ca pa Mr.Sunt-un-gay-prost-si-retardat-care-se-da-la-toate-fetele,ma sugi.Si sa mor de nu am avut dreptate,frate.De la inceput am zis ca e asa si ca nu e bine , ca el e asa si pe dincolo . Si-am avut dreptate!Si bine am facut ca m-am gandit asa . Nu-mi pasa,nu ma intereseaza  , nu am chef sa mai aud nimic despre el . Numai am chef sa ies cu el pe afara , numaivreau sa-l vad , numai vreau sa-i rostiti numele . Pur si smplu , sa dispara de pe fata planetei . Si asa risipeste aeru’ degeaba.

SUCK IT , BITCH . Im to good for you ! b-) 

Un comentariu: