vineri, 12 august 2011

goodbye !

Si deseara plec la munte bai nene! <3 De abi astept , mi s-a acrit naiba de al rovine la cat am bantuit pe aici toata vara.Si..probabil nu prea o sa pot scrie de pe mobil (nustiu ce mortii lui are de nu ma lasa sa ma autentific la cont ) deci , probabil o sa ne vedem peste 3-4-5 zile . Mhm , sunt pe ganduri de ceva timp si am atatea chestii de aflat-nu de la altii , de la mine . Imi tot pun intrebari si raspunsul il las in aer , vorbesc cu mine zici ca sunt nebuna si totusi ... si e ciudat pentru ca: te tin aici captiv , in inima mea , in sufletul meu , in mintea mea , in toata fiinta mea . Te tin prizonier si nu vreau sa-ti dau drumul pentru ca .. imi e frica . Imi e frica ca o sa uit , tot ce a fost si toate amintirile si prima mea dragoste o sa se piarda in timp , o sa fuga dar nu o sa se poata ascunda din ghiarele meschinului Timp . Si poate ca imi e frica si de altceva,de singuratate?Nu chiar , de schimbari ? Poate.Stii,sentimentul acela ca nimic numai e cum era , te pastrez aici pentru ca esti singurul lucru care imi aduce aminte de tot ce a fost , si imi provoci atatea amintiri . Si ca vreau , ca nu vreau .. o sa trebuiasca sa o abandonez , o sa trebuiasca sa merg mai departe . Off,stii chiar daca am spus sa o sa fiu mereu acolo , nustiu ce se va intampla ... Stii , chiar vreau sa fie bine , pentru mine , pentru tine , pentru toti , pentru toate , pentru tot .
Am plecat sa-mi fac bagaajuuuuuuuuuuuuuuuu`<3




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu