marți, 2 august 2011

Dragă ’’ 13 ani ’’ ,

E 22:25,mai e o oră şi ceva şi ... o să-ţi spun adio pentru totdeauna.Vreau să ştii că ai să rămâi o amintire frumoasă a tot ceea ce ai însemnat tu pentru mine.Ai fost special,pentru că ştii,chiar dacă am crezut ,la început, că treişpe e un număr cu ghinion,ştii,mi-ai lăsat atâtea amintiri şi frumoase şi urâte da’ care merită să fie povestite nepoţilor.Ai fost special pentru că în acest an am cunoscut o persoană importantă şi pe care,deşi am pierdut-o,o consider una din cele mai importante persoane care au trecut prin viaţa mea şi care au plecat da’ care au fost acolo pentru un scop şi care m-au învăţat multe lucruri.Nu numai una,mai multe,da’ pe persoana asta o stimez într-un mod mai..special.Am aflat multe lucruri,am crescut şi pot să zic că deşi mă bucur,îmi pare rău..foarte rău,ştii e sentimentu’ ăla că te-ai obişnuit cu o chestie şi deşi au fost lucruri urâte care s-au întâmplat,nu aş renunţa la acest ’’13 ani’’.Nu aş renunţa pentru că îmi pare rău de el,în mintea mea e un anişor mic,mic şi drăgălaş pe care îmi e greu să-l abandonez pentru că e mic,şi are nevoie de dragoste şi căldură sufletească.Şi  deşi  îmi pare rău de el , e o altă etapă din viaţă peste care trebuie să trec,o să mai fie multe altele.Da’ totuşi..ai fost aşa de drăgăstos cu mine,mi-ai oferit tot ce ai avut de oferit,mi-ai ’’tras palme’’ să mă trezesc la viaţă şi să fac ce e bine,practic..ai fost ca un tată pe care nu l-am avut şi-ţi mulţumesc.Îţi mulţumesc din nou şi chiar te apreciez,pa! >:D<


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu