duminică, 21 august 2011

...

Încep să cred şi poate că e o prostie dar nu ştiu frate , sunt blestemată . Doar ce am scăpat , doar ce am uitat , şi nuumai eu şi cu mine ştim prin câte am trecut să facem asta , de vechea povară a '' primei dragoste '' şi pula mea , peste cine dau?! Peste o persoană exact lafel , care face cam aceleaşi lucruri doar că ştii , astea dor mai tare pentru că le face şi le face din plin , dar care ştii îşi cam bate joc şi eu accept chestia asta . Pula mea , nici măcar nu ştiu ce am făcut să merit aşa ceva , DOAMNE , cu ce ţi-am greşit ? Chiar sunt atât de , nuştiu , păcătoasă încât nu merit şi eu pe cineva şi acel cineva să mă merite şi să nu mă facă să sufăr , să nu fie un retardat care să se joace cu sentimentele mele şi ... lista continuă dar.. mă rog,astea ar fi principalele . Şi de aşteptat ... îmi e greu să las din nou o chestie pentru că trebuie , pentru că nu e tipul potrivit pentru că pe el îl doare-n fund de ce simt eu , pentru simplul fapt că ... i cant be with him . Şi mi-am cam promis că n-o să plâng , şi n-am plâns frate , n-am plâns de 5 luni băga-mi-aş pula şi acum ce fac ? Îmi stric recordul pentru..ce?! Pentru nimic .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu