vineri, 5 august 2011

(:|

Si ar trebui sa stii ca eu nu sunt oricine , ca nu ma mai las calcata in picioare de absolut nimeni , ca nu am nevoie de nimeni sa ma pot simti bine , ca nu sunt un cacat cu ochi pe care sa-l joci pe degete asa cum ti se scoala tie , ca eu nu sunt o papusa usor de manipulat , ca nu sunt ca celelalte fete proaste pe care crezi ca le poti avea oricand vrei , eu nu sunt asa ! Si ma pis pe tine pentru ca mi-au ajuns toate fazele de cacat , toate figurile , toate aerele si tot ce faci si ce zici . Si daca plec , pai eu plec coaie , si nu ma uit inapoi . Nu mi-e mila de nimeni de acolo , pentru ca stiu ca sunteti toti niste jeguri infecte care nu merita nici macar un ''buna'' chiar daca ne cunoastem . Pentru ca mai sunt inca 23456789 ca voi ! Si chiar daca n-am 16 ani , gandesc mai bine ca voi toti la un loc , inmultit cu 10 si adunat cu 100 . Si daca ma intrebi daca am o tigara : coaie , scuza-ma , ne cunoastem? Exact asa o sa-ti fac si o sa-ti pice fata si o sa-ti bagi unghia in gat si o sa-ti zici : ba , ia stai , asta mica nu e asa cum pare . Si chiar daca nici-unu dintre voi nu o sa citeasca asta , ma doare fix in cur! Si daca as incerca sa vorbesc cu vre'unu dintre voi , nu ati pricepe . Ceea ce as spune ar fi prea '' inteligent '' pentru neuronul ala al vostru , si nu ma dau mare ba ! Doar ca asta e adevarul si punct .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu