miercuri, 17 august 2011

Back de la munte . Zi de căcat . Sunt seacă nu ştiu ce să scriu deci,shut the fuck up.

Edit later :

Nu stiu cum sa-ti zic dar trebuie si am sa ti-o zic cat mai pe intelesul tau si cat mai sincer posibil : termina! Ce pana mea?!Tu nu intelegi ca la mine nu merge cu vrajeala asta?Du-te frate si foloseste-o in alta parte,la cineva care are juma’ de neuron si inca crede in Mos Craciun,nu ti-am zis-o in fata si nici nu cred ca am s-o fac vreodata pentru ca stii , pentru tine e obisnuinta ce faci tu,dar scriu si eu ca sa n-adorm.A da,in legatura cu micutele muiste care ma le cam zgarma in cur de mine: de unde mortii ma-ti stii tu ce simt eu? Sunteti chiar atat de frustrate incat vorbiti asa,ampulea lucruri despre mine care nujt,sunt..cacaturi!Sa ma pis pe voi.

Un comentariu: