joi, 21 iulie 2011

Pentru tine.

Nefarius-Pentru tine


 ''Pentru tine scriu,pentru tine respir
Ca un glont in cap,poate-un artifact
Vise,aluzii scrum
Tu esti pe un drum
Incalcit de nori
Care-mi dau fiori
Reci de primavara
Sunt-o bestie-o fiara
Intr-o zi de primavera
Eu te-am vazut iara
Erai o printesa,o zana divina
Pentru mine esti sublima
Cat cu tine’am fost am avut un rost
Pentru tine ma sculam
Zile au trecut
Ca sa te vad pe tine ma culc
Din cauza ta umblu in locuri
Vazute de tine vazute de noi
Cand eram noi,noi aman doi
Si ne spuneam sa fim tari ca totul va fi bine
Ca eu tin la tine,ca tu ti la mine
Acum scriu versuri,buna meserie.''

Scrisă de un fost-prieten..


Ce jalnic! Ştii coaie,chiar îmi pare RAU că m-am gândit la tine pentru că evident,nu meriţi,sau..numai meriţi.

Un comentariu: