vineri, 22 iulie 2011

''Mhm,stau şi mă gândesc că îmi placi aşa mult şi că ne înţelegem aşa de ok şi că gândim lafel , şi restu’ şi totuşi e ceva ce-mi scapă,ceva ce mă face să mă simt aşa de naşpa..Mă gândesc că nu sunt singura cu care faci asta,mă gândesc că nu sunt singura căreia îi zici că-i drăguţă sau ceva de genu’.Mă gândesc că te înţelegi ok cu atâtea şi că eu sunt doa o alta,mă gândesc că aşa le-ai cunoscut şi pe ele,că aşa ai făcut şi cu ele când aţi ieşit..şi în timp ce mă gândesc,realizez că aberez şi..nuştiu de ce.Nu ştiu pentru ce,nuştiu pentru cine.Nu ne cunoaştem de mult,ba chiar de puţin timp,poate e doar imaginaţia mea da’ ..eşti aşa de ok..nu pefect,da’ ok.Şi poate că nu sunt singura care nu crede,da’ totuşi e ceva în felu’ tău de a fi care nuştiu,îmi place mult şi e chiar..drăguţ.Şi mă gândesc că o să vină o zi în care nu o să mai vorbim şi o să regret că din nou am pus suflet pentru cine nu trebuia..da’,ştii cum ai zis şi tu : eu nu sunt ca restu’.Poate că am mai auzit replica asta de multe ori doar că pentru prima dată,încep şi eu să cred că e adevărată.îmi place cum eşti..da’ ...doar atât.Doar îmi place..altceva nu am ce să fac..şi-mi pare rău pentru asta.''
Imi place ca ma crezi dar tot spui ca eu mint
Imi place asa nu stiu,felul cum ma faci tu sa ma simt.



Un comentariu: